theme by springles

Berganjak Dewasa . Meowwww :3
Thursday, 25 October 2012 0 [Chan Rak The]


Assalamualaikum 




Sawadeekha (: tajuk tu apalah sangat kan ? Abaikan :3



Eh pernah tak awak :
- Suka kawan awak , tapi dia suka dekat orang lain.
- Ada seseorang suka dkt awak , tapi awak suka orang lain  dan orang yang awak suka tu suka dekat kawan awak . Lepas tu awak suka dekat seseorang tu dan tak tahu dia pun suka awak  juga .
- Mesti tengah dilema dengan nombor 2 tu xD

Pernah tak jadi macam tu ? Susah tak ? Memang susah sangat kan . Aku pernah rasa semua yang dekat atas tu . Sekarang aku tengah keliru dengan perasaan aku sendiri . Aku suka siapa sebenarnya ? Ada orang tu suka dekat aku , Sebenarnya dah lama dah :/ Kalau tak silap dah 7 bulan dia suka aku . Aku pula ada TERRRRRsuka dekat seseorang dalam kelas aku tu . Pada masa yang sama , aku suka juga dekat budak lelaki yang suka aku selama 7 bulan tu . Untuk pengetahuan anda semua , ciee ... Aku memang tak bersedia lagi nak 'couple' . So , aku bebas nak pilih siapa untuk jadi teman hidup aku . Mungkin depa tu bukan jodoh aku . Sebab tu Allah tak bukakan pintu hati aku untuk mencintai depa kan . Allah cuma bagi aku perasaan suka saja , Cinta dan Kasih belum dapat ;)
Bagi aku , bercinta waktu kita masih sekolah ni bukan lama pun , just bercinta seronok seronok ja . Orang panggil CINTA MONYET , nak bersuka-suka sja . Banyak lagi masa nak bercinta . Lepas kahwin pun boleh bercinta kan ? yang tu lagi lagi lagi lahhhh romantik ;)
Mesti ada yang marah dengan pendapat aku ni . Tak semua orang ada pendapat yang sama , Lain orang lainlah pendapat dia . Jangan marahkan aku pasal pendapat ni :D
Ciao dlu . Bye , Assalamualaikum :D





Follow + . Dashboard

Mimo

Welcome cutie , pretty and handsome (:
Welcome to my personal site :>


Hey , be nice here (: otherwise , i'll haunted your life :B.
Don't forget to FOLLOW mine (:
Appreciate it and thanks . Do come again ^^


◄ FUTURE / PAST ►

Powerpuff Girls - Bubbles