theme by springles

Keep Calm and Exam just around the cornahhhh
Saturday 20 October 2012 0 [Chan Rak The]


Assalamualaikum 



Sawadeekha (: Macam mana dengan final exam ? boleh jawab dak ? Haih , untunglah sekolah mana yang dah nak habis final exam tu . Sekolah kami hari Isnin ni baru nak mula . Hari kantin punya pasal la nih , kalau tak Isnin ni mesti dah last paper -.- Tapi takpalah , lagi lambat lagi bagus kan ? boleh study banyak sikit . Meowwwww :3
Tapi aku bukan baca buku pun . Tak tahu lah nak jawab apa time exam nanti . Muehehehe xD kalau mama aku  baca blog aku ni , mati kering aku kena salai nanti :O  Anyway , kakak kakak dgn abang abang yang tak lama lagi nk SPM tu , Belajar elok elok okay . Mimo doakan yang terbaik untuk anda semua ;) 
Cepat sungguh masa berlalu , pejam celik pejam celik dah pertengahan bulan Oktober . Tahun depan aku pulak nak menduduki Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) . Belum terasa keketaran buat masa sekarang , tapi bila cikgu sebut pasal exam ttiba terasa keketaran tu . Ya Allah , berikanlah petunjuk dan hidayahmu buat hambamu ini . Tahun depan ak tkmau HYPERACTIVE sangat lah . Nak jd PENDIAM , boleh ? Ssiapa nampak aku hyper , pi tendang bontot aku tahu . Hahaahahhah xD jangan dok buat pasal lah . Itu cuma gurauan semata-mata . hikhokkk -..- 

Banyak benda aku nak tulis dalam blog aku yang tak secantik mana ini , tapi masa terlalu mencemburui , terpaksalah tangguh tangguh dan tangguh sehingga idea yang ada pun lama kelamaan hilang ) : Uwaaaaaaaa D: Apa apa pun , All the best to all my friends yang tak lama lagi nak mnduduki final exam termasuklah aku .  Another day another blessing (: Ciao dulu , okay bye . Assalamualaikum :D




Follow + . Dashboard

Mimo

Welcome cutie , pretty and handsome (:
Welcome to my personal site :>


Hey , be nice here (: otherwise , i'll haunted your life :B.
Don't forget to FOLLOW mine (:
Appreciate it and thanks . Do come again ^^


◄ FUTURE / PAST ►

Powerpuff Girls - Bubbles