theme by springles

2013
Saturday 20 April 2013 0 [Chan Rak The]



Assalamualaikum 



Fuh kiri fuh fuh kanan . Lap sikit , okay habuk dh hilang ;)
Assalamualaikum ! Sawadeekha J
Apa khabar semua ! Hopefully all of u out there sihat dan sentiasa diberkati Allah SWT :D
Ohkay , It’s been a year i tak update blog kan ? seriously , this year i am really busy because of SPM D:  banyak benda yang i lalui sepanjang tahun 2013 ni . This year  bnyak melibatkan tntang EMOSI . I ingatkan bila dah masuk ‘Sweet 17th’ ni dah matang dah , dah tak ada dah menangis semua bagai . * Wekk , sweet la sangat . #tangan di bahu mata ke atas . Hahaha , dahlah malas nak merepek , lets start my story ... 

Khamis ,18 April 2013 .
20:05 PM
Sebelum aku pergi tuisyen adik asyik bagithu aku yang mama pregnant . Aku macam tak percaya jaa . Biar betul ? aku fikir mungkin mama melawak sja dengan dia . Tapi bila aku tanya mama , mama kata klau ada rezeki Insya’Allah ada baby . Lepas mama bagitau aku aku rasa tak percaya lagi . sungguh , aku memang tak percaya . Bukannya aku takmau adik , Cuma aku rasa aku dah besar sekarang cukuplah dengan adik aku yang lelaki seorang tu . Klau mama aku pregnant pun , nanti adik baru tu mesti beza umur jauh gila . Mahunya tak jauh , adik aku yang sekarang ni pun dah umur 13 tahun , aku pula dah 17 tahun . Dulu memang ya aku nakkan adik lagi tapi bila fikir balik klau aku ada adik baru mesti mama kurang bagi perhatian dekat aku . Tengoklah sekarang , ada adik yang seorang tu pun mama asyik layan dia ja . Tapi mama tak pilih kasih laa . Mungkin aku dah besar kot sebab tu mama dah jarang nak layan aku macam dulu :’(
K . Takpa , fahammmmm K

Jumaat , 19 April 2013
07:57 AM
Hari ni air mata aku asyik meleleh sja , tak thu kenapa . Rasa tersentap bila mama layan ak mcm dingin ja . Macam tu nak dpat baby baru ? Alamatnya klau dapat memang FOREVER ALONE la aku . Sungguh , aku sentap sangat-sangat pagi ni . Buat kerja sikit air mata aku asyik tumpah sja . aku buat kerja sikit semua tak kena . Kalau adik aku tu tak pernah pula aku tengok mama dengan abah nak marah dia :/
Aku tengok abah pun dah lain sekarang ni . Dah tak macam dulu . Klau nak dapat anak baru pun , perlukah layan aku macam aku ni dah bukan anak dia ? Aku pun ada hati dengan perasaan juga . Selalunya ckap muka cool ja , cakap pun lembut ja . Tadi cakap macam nak telan aku , muka tegang sja .  Aku terasa sangat . Sejak kebelakangan ni aku cepat sangat terasa . Walaupun kadang-kadang benda tu tak masuk dek akal nak terasa , tapi aku tetap juga terasa L hummmm .  From now on , akukena banyak bersabar dan jadi serang yang berhati batu . Aku nak tinggal jejauh Amira yang dulu yang cept menangis , cepat terasa dan sensitive tak kena gaya . Now aku nak jadi Amira yang berhati besi dan tabah . Yeah tabah tu yang penting ;) Dahlah , malas nak sedih-sedih pagi Jumaat ni . Keep calm and zikir J

Ciao dulu , Kbai :D Assalamualaikum !




Follow + . Dashboard

Mimo

Welcome cutie , pretty and handsome (:
Welcome to my personal site :>


Hey , be nice here (: otherwise , i'll haunted your life :B.
Don't forget to FOLLOW mine (:
Appreciate it and thanks . Do come again ^^


◄ FUTURE / PAST ►

Powerpuff Girls - Bubbles